~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



måndag 2 januari 2012

Theos nya mössa *** Theos new hat

Har idag färdigställt mössan till vinnaren i min bloggtävling,en turkos å svartrandig rasta mössa.
Å vinnaren gillade den på bilden iaf..;)
Elin,den åker iväg på posten imorron,varsågod!:)
Sen knåpade jag ihop en mössa till Theo idag oxå,sen hur förtjust han blev kan väl diskuteras..;)

Today I finished the beanie for the winner in my blog competition,a turqoise and black striped rasta model.
And the winner liked it,the pictures of it anyway..;)
I also made a hat for Theo today,I can´t say he was too pleased though..;)






Hej,jag är Theo!
Hi,I´m Theo!


Ta den av mig NUUU!!
Get it off me NOW!!

Å just jå,för att jag själv ska komma ihåg det,Theo svängde sig första gången från rygg till mage på nyårsafton,4 månader å 6 dagar gammal..:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails