~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



torsdag 25 oktober 2012

Heeej..:)

Min blogg har gått i ide och verkar så förbli..:(

Tyvärr finns det för tillfället ingen tid över för mitt bloggande trots att jag nog virkar och har virkat en hel del igen efter mitt uppehåll i somras. Hoppas hinna lägga opp några bilder på mina alster så småningom..

Håller för tillfället på med en till Teletubbie,storlek stoooor..;) Hoppas i samband med att den blir klar oxå få renskrivit mönstret till den och få ut det till salu på min Etsy sida.
Håller samtidigt på med dom övriga tre Teletubbisarna men med facit på hand kan jag inte säga när/om jag får dom klara innan jag återvänder till mitt jobb i januari och iom att jag fått så många förfrågningar när mönstret till dom kommer till försäljning så kommer jag att lägga ut mönstret till Po separat till att börja med.
Uppdaterar här på min blogg när mönstret finns till försäljning!:)
Tanken med fyra olika mönster är att dom alla ska bli lite olika stora som dom är i verkligheten men det går såklart att göra dom lika stora från ett och samma mönster.

Nu lite kort info för dom som är intresserad av att köpa mina mönster:

Pga av mitt sporadiska bloggande nuförtiden har jag missat en hel del förfrågningar gällande mönster och dylikt så för att undvika sånt i fortsättningen så ifall ni har några frågor gällande köp av mönster eller färdiga figurer,vänligen maila mig på fjukten@gmail.com så jag inte missar er!
Det går oxå bra att besöka min sida på Etsy,www.etsy.com/shop/fjukten, där finns alla mina mönster till salu.
Notera att alla mönster,förutom Barbapapa som oxå finns på svenska,är på engelska!
Mönstren skickas som PDF filer till er epostadress efter slutförd betalning.

Ha en fortsatt bra dag vänner!:)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails