~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



fredag 30 april 2010

Första maj med mjöd,munkar och ultraljud..

..å hur många av er hann inte tänka:" WHAT,e hon gravid igen???" Men nää nää..=)Var med Limu på ultraljud pga urinvägsinfektion för en månad sen. Å allt såg prima ut så vad e bättre än det?=) Limu var så duktig,lite gråt till först när han skulle ligga ensam på stora sängen men sen tyckte han bara att det "killade"när doktorn la ultraljudsapparaten på magen..så fick han ju välja en sak efteråt oxå *glad* å vad tar gossen om inte en visselpipa *ännu gladare*..:/ 
Nu steks kycklingfileér till lunch,vi njuter av värmen från brasan i öppna spisen(eftersom värmen inte tycks infinna sig utomhus i vår så får vi väl fixa det inomhus istället) och tittar på inspelning från när Limu fyllde 2 år,hans "favvofilm"..=)

Idétorka vad gäller inlägg så jag sätter punkt här..

Glada vappen allihopa!
Maria

3 kommentarer:

  1. Nu kikar jag äntligen in hos dig, hoppas ni har haft en trevlig valborg!!

    Sååå söta dockor du har i headern! Om jag får vara liiiite fräck? SÅ skulle jag vilja önska mönster på grönsaker och frukt!!

    Ha det gott!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Kul att du kikar in!:)Läste om ditt missöde med datorn,sånt suger big time,speciellt när man inte kan skylla på nån annan än sig själv heller..;)
    Ska se vad jag hinner med när det gäller mönster på lite nyttogrejjer..:) Har en del projekt på min ska göra lista och tyvärr alltför lite tid att göra dom men jag lovar att ha dig i åtanke!:)
    Ha en bra vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jag undrar om man får använda dina bilder på hemsidor? :D

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails