~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



onsdag 28 april 2010

Sköna onsdag..

Huset är dammsugat,tvättmaskinen snurrar för fullt,Bianca sover,Liam har händerna fulla med fastklistrade klistemärken(som egentligen hör hemma i hans klisterbok..)så då passar jag på att..ja,sitta framför datorn och stirra...
Om man skulle virka lite nu då..som omväxling.. Har några "kunder" som väntar på att mitt pågående projekt ska bli färdigt så vad gör man inte för dom?:)
Ska sen påbörja en giant Mumin är d tänkt,blir kul! Kommande projekt på min -ska-göra-lista är bla. Upsy Daisy,Ninky Nonken,Pinky Ponken,Teletubbies,en raket,helikopter,smurf med svamphus,Lilla My osv..å jo,jag ska börja jobba i augusti igen..vilket betyder att de flesta av dessa projekt kommer att endera bli ogjorda eller vara klara om en sisådär 58 år......
Men ne,här blir inga barn gjorda,dax att nappa tag i virknålen å köra vidare med mina 104 fm,varv efter varv efter varv....
Ha d gött denna soliga onsdag!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails