~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



måndag 10 maj 2010

Massor att göra..

..å får inget gjort,det är jag idag det! Borde baka dajmkaka inför morgondan,städa huset,tvätta x antal maskiner,fixa lite papper som ska inskickas både hit och dit och sen till Kokkola med Bianca på eftermiddan..listan blir bara längre och längre och jag kommer inte ens igång!:(
Sen vill jag ha klar Makka Pakka nu!!! Kroppen är i princip klar(tredje gången gillt!)och jag drar inte opp han igen,var så säker!! Huvudet är oxå fem före färdig och en arm e fixad,så huvudplupparna,svansen,en arm och ögonen kvar bara..när jag nu skriver det på detta viset är det ju egentligen inte så mycket kvar så han borde nog bli klar..till jul..2014??;) Nää,jag lovar,snart finns han nog på Etsy...:)

Nu måste jag väl få tummen ur och fixa skattepappren som ska in snart,e inte en sån som lämnar allt till sista minuten..i vanliga fall..

Jösses vad jag e trist idag,bäst att sätta punkt här innan nån somnar..

Maria

2 kommentarer:

  1. hehe... Det där låter ju som Jag i ett nötskal det... Jag gör listor på allt som ska/måste göras och ändå händer ingenting. Har ingen som helst motivation till att börja. Oerhört dumt, för när jag väl börjat så går jag ju på rätt hyfsad fart en stund iaf.. :)
    Jag har starka funderingar på att göra några alles egna virkade filurer, har blivit så inspirerad av dig.. Men, klarar jag av det? hehe Vill ju kunna göra mönster till dom med, fint i pdf, men hur f......n göra man sånt. Motivationen finns inte att söka informationen. Behöver ladda batterierna tror jag, hoppas sommaren kommer med mycket härlig sol!

    SvaraRadera
  2. Låter så bekant att när man väl är igång så är det inga problem,då e det svårt ti få stopp på en ibland..;)Nå,lite har jag fått gjort idag iaf,men än återstår att d-a-m-m-s-u-g-a..nightmare!!!!!!!
    Gud vad kul att du tänker börja göra egna figurer,det är faktiskt jättekul men ge bara inte opp om det kommer lite motgångar,för det kommer det dessvärre ibland..Men du kommer att klara det galant,bara ti börja på!:)
    Kan maila dig lite länkar var du hittar program du kan använda dig av för att göra mönster till dokument och PDF filer..:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails