~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



lördag 8 maj 2010

Paniiiik!!

Vi ska på bröllopsfest om exakt 4 timmar och jag sitter oduschad i badrock och har ingen aaaaaaaning om vad jag ska ha på mig!!! Å varför låter detta uttalande så bekant undrar jag..månne för att det är exakt samma uttalande som kommer från undertecknad varje gång det är fest på g...varför lär jag mig aldrig??
Tror ni nån misstycker om jag kommer precis som jag är,i badrock?..men om jag lovar att duscha åtminstone...?..nehe..

Okej,löser inga problem med att sitta här,hoppar i duschen nu och så blir det nog bra..NOT!:[

Saknar barna redan trots att de åkte iväg för bara en timme sen..:´( Men om jag gissar rätt så har de inte ens ägnat mig en tanke,fullt upp vid mommo å moffa!:)

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails