~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



onsdag 12 maj 2010

Tack alla för igår!

Hade en mycket trevlig(och smått kaotisk)kväll igår på mitt Me&I party! Mycket folk,både vuxna och barn,så jag yrade mest på fram och tillbaka och kände mig mest associal men hoppas alla förstod att ta för sig av det som bjöds på och att alla hittade nåt fint att köpa till sig själv eller sina barn!:)
Själv blev jag stenruinerad men ack så väl värt att ruinera sig på,älskar dessa kläder utav bara den! Å nåt har ju helt klart slagit slint hos undertecknad för jag inhandlade TVÅ plagg till mig själv,halleluja!! En supersöt sommarklänning,blir perfekt på grillpartyn i sommar,hos tex. Pikna å Camilla,min nyblivna "lillasyster" eftersom hon oxå inhandlade en likadan..:) Och en omlottströja att ha med,ja det mesta..
Men gott folk,har köpt TRE plagg på ett par veckor till mig själv,borde skriva till "Rekordbyrån"...REKOOOORD!!;)

Idag ska jag äta och äta och äta paj och dajmkaka som lämnade över från igår och så ska jag virka och virka och virka allt jag inte hunnit virka de senaste dagarna!
Sände just iväg två mönster på mina Kiss&Bajs figurer ut i stora vida världen,dom är väldigt uppskattade mina "vänner i nöd" och sånt e ju skoj!:)

Nu en kaffe och så blir d Makka Pakka för hela slanten!:)

Ha en bra dag!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails