~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



måndag 21 juni 2010

Barbapapa mobil..och mysli med yogurt..

Nu var det ju som jag tidigare nämde himla skojjigt att virka dessa små babymobiler,som jag för övrigt använder själv i bl.a min nyckelknippa och som dekoration på min väska.. Hur som haver så är de flesta i min omgivning medvetna om min förkärlek för Barbapapa så nu tänkte jag göra en babymobil/maskot av hela Barbapapa familjen!:)
Barbapapa är snart klar,sen ska jag göra Barbaskön å sen Barbamama å sen...
Har suttit utomhus och virkat medans kidsen har lekt vackert på terassen/gräsmattan så alla e nöjda å glada! Underbart väder,hoppas det håller i sig!*peppar,peppar*

Väskdekoration..
..nyckelknippa
..och...öhh..yogurt med myslidax..Själv är bäst eller hur var det?;)
Någon hamnade ju av nån anledning i badet efter att denna bild blev tagen..


Skön måndag allihopa!:)
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails