~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



torsdag 10 juni 2010

Nya projekt..

Fick igår en förfrågan om att göra några mobiler till en barnvagn till min kära sambos kusin som ska få bäbis i sommar. Så jag började på idag med ett försök till en av mobilfigurerna och såhär ser hon ut hittills. Hon saknar ännu armar och ben men storleken kommer att bli kring 10 cm hög gissar jag.
Kommer att göra en pojkvariant oxå och totalt tänkte jag göra fyra mobiler,två nalleflickor och två nallepojkar,alla i olika färgranna färger endera på ett band tillsammans eller separat att hänga var för sig.
Så Susie,vad tror du?;)
Andra kommentarer och tips mottages oxå gärna..kanske nån liten bäbis som har en åsikt nånstans?:)

Observera att den är full av nålar än,därav lite konstiga prickar här å var..


Biancas kommentar var..."ojjjj!" Det är typ ett av tre ord hon kan säga iofs..;)

2 kommentarer:

  1. Åh va söt. Behöver hon armar och ben? :) Jag tycker den var läcker som den var.

    SvaraRadera
  2. Armarna är nu klara,kika på nytt inlägg å säg gärna vad du tycker..Benen e på gång oxå..:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails