~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



tisdag 15 juni 2010

Reikä nolla!

Besök hos vår tandhygienist Jana avklarat,och resultaten blev reikä nolla..hål = 0 för dom som inte förstod..=) Inte illa med tanke på att det är..ja,myyyycket länge sen jag var till gaddis sist.. Sen att jag faktiskt jobbar där och har gjort så i många herrans år gör ju inte saken bättre..;) Men det är som med skomakarens söner,tar aldrig tid för sig själv..:) Men nu när tänderna är skinande rena och fina kan jag leva med rent samvete igen,i en sisådär 10 år tills jag håxar på att det börjar vara en tid sen igen..;)

Ska av å an på underklädespartaj ikväll,springa med tissarna i vädret och prova ut lämliga bh:ar,det ni! Inga män är ju bjudna bör väl tilläggas...;)

Nu ska jag sy ihop en av mina babymobiler,sen kommer det väl nåt foto under dan om jag hinner..

Ha d gott och ta hand om era tänder!;)
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails