~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



tisdag 1 juni 2010

Tröööött....

..är inne på tredje muggen kaffe och har fortfarande ögonen på halvstång.....
Var på Nice Run igår,en trevlig promenad på 5 km med picknick efteråt.. Men snacka om tillställning med Womenpower! 2500 kvinns på rymmen,håll er undan gubbar!;)
Idag borde jag städa,tvätta,byta sängkläder,bleka några överdrag,handla etc etc etc...men inte att jag orkar heller!
Och så borde jag fortsätta på min Upsy Daisy nr 2,hann inte med så mycket virkande igår så jag har bara benen klara so far..
Vår son (2½ år) har fått en ny favvoleksak,en av Biancas 1-års presenter,en docka med dockvagn..han går fram och tillbaka med vagnen så hon inte ska vakna.. För att göra saken ännu mer intressant konstaterade han häromdan att när han blir stor ska han börja sminka sig och raka benen..... Tror vi avslutar spekulationerna om vår sons framtid där...;)

Nu måste här börja ske nåt annars lär jag sitta på rumpan framför datorn tills vi går å lägger oss ikväll...

Skön tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails