~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



torsdag 15 juli 2010

Och vad är nu detta..? And what might this be..?

Har ni nångång upplevt ett sånt tillfälle när en idé helt plötsligt slår ner som ett bombnedslag? Det fick jag uppleva imorse när jag satt och avnjöt en stor kopp kaffe.. Plötsligt sa det bara PANG och en ny idé a´la virkningsprojekt dök opp i mitt huvud! Satte mig genast ned och påbörjade min idé och här kommer en tjuvtitt på den.. Å jo,det är en suddig bild,helt medvetet..;) Mer information om mitt hemliga projekt avslöjas förhoppningsvis under dan..;)

Have you ever experienced a moment when an idea suddenly pops up in your head like a storke of lightning? I had one of those monents this morning while enjoying my morning coffee..suddenly BANG and a new idea of a crochet object was born!
I immediately sat down and started working on my new idea and here is a little peek.. And yes,the picture is very blurred on purpose..;) More info to come during the day when I proceed with my secret project..hmmm..;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails