~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



söndag 22 augusti 2010

Grodan snart klar.. The Frog is soon to be finished..

Här kommer några bilder på Grodan som varit mitt pågående projekt de senaste veckorna.. Mönstret kommer att finnas till salu på Etsy snart men går oxå att beställas via min blogg om nån är intresserad!
Grodan själv kommer att flytta till ett dagis i Sverige,likaså hans vänner när de blir klara....:)

Here are some pix of The Frog which has been my project for the last couple of weeks.. The pattern will be up for sale in my Etsy shop soon but it is also possible to buy through my blog if you are interested!
The Frog himself will move to a day nursery in Sweden and so will also his friends when they are finished...:)

Grodan ännu armlös,munlös och i delar..
The Frog still without one arm and a mouth and in pieces..

Höjd ca 30 cm
Height about 30 cm

4 kommentarer:

  1. WOW vad roligt att ha hittat till din blogg, helt fantastiskt fina amigurumis du virkar!
    Hoppas det är okej att jag länkar :)
    Glada hälsningar/En inspirerad Ida

    SvaraRadera
  2. Tack för alla fina kommentarer!:)
    Ida: Välkommen hit!:) Du finns redan i min blogglista över de bloggar jag följer,älskar nämligen alla fina torgvantar du virkar!:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails