~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



lördag 4 december 2010

Bara en snabbis.. Just a quick note..

..för att informera er alla att jag nog lever och mår bra trots min långvariga frånvaro här på bloggen..:) Jag kämpar nämligen på med julklapparna så mycket jag hinner (fem stycken kvar för att vara exakt och julen närmar sig med stormsteg.....) på min lediga tid så tyvärr kommer jag fram till jul att vara lika frånvarande..:(
Skulle gärna oxå lägga ut lite bilder på fyra av julklapparna som är färdigvirkade (dock ej ihopsydda än) men jag vet att de som dessa julklappar är ämnade för brukar kika in på min blogg titt som tätt så därför ligger jag lite lågt med dom bilderna än,men lovar att sätta opp dom när julafton är här!:)

Ha d gott!

                                      

..to let you all know that I am still alive and kicking despite my absence here at my blog at the moment!:) I am working my *** off with some last minute Christmas gifts (I actually have five(!!) more to go and Christmas is approaching fast.......)so I´m afraid I will continue to be away for a few more weeks...:(
I´d love to put up some pics of four of the finished projects but since I know some of the projects owners to be are visiting my blog from time to time I`ll have to keep you waiting for those pictures until Christmas!:)

Take care friends!

Love
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails