~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



torsdag 20 maj 2010

Happy birthday to me..

..huga,känns som åren ruuusar iväg..men det gör de ju oxå iofs,så inte så konstigt att man börjar ana 40 strecket i horisonten..väldigt,väldigt,väääldigt långt bort i horisonten dock!:[
Igår beställdes min födelsedagspresent,beräknas anlända per post om ca 2 veckor,ett vackert halsband från http://www.familjesmycken.se/ ,silversiffror 1 och 2 med Liams och Biancas namn och födelsetid ingraverade och ett silverhjärta med Kims namn ingraverat,födelsetiden hoppade vi över där..;) Så nu väntar jag ivrigt på posten när två veckor gått..På tal om att vänta på posten,väntar ju paket redan i dagarna,mitt Me&I paket måste ju bara börja dyka opp snart!:)
Igår fick jag "ärva" en gungstol som jag pratat så länge om! Min mommos gamla som hon inte använt på några år har stått i garaget hos mina päron och när där renasdes igår så frågade de om jag vill ha den! Man tackar,man tackar,får fixa opp den lite och ta hem den sen när utrymme finns,dvs när övervåningen blir klar.. Så när/om här blir flera barn gjorda så ska jag sitta och gunga i den dagarna i ända med magen i vädret!:) Men det blir då det,om det blir..räcker bra som det är just nu!:)

Nu blir det morgonmål å sen ett HVC besök med Bianca,39 i feber ännu och sover som en kratta så jag vill utesluta att det är öronen som bråkar..
Så min födelsedag kommer att firas i väntrummet på HVC!
Ha en solig skön dag!
Maria
Bamsetårta vill jag ha!:)

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att tittade in hos mig! Jag kommer att fortsätta sälja ögon, håller faktiskt för tillfället på att knåpa ihop en beställning. Det är ju från USA så det kan dock dröja nån vecka tyvärr.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails