~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



onsdag 19 maj 2010

Mumin för hela slanten!

Virkar på min stora Mumin så fingrarna kroknar..Kör med Carolina dubbeltråd och 5mm virknål så det är stora maskor och rätt så tungt må jag säga..men det visste jag ju innan att det skulle bli eftersom jag virkade stora Snobben på samma sätt. Nåja,jag har ju ingen brådska så jag gnetar på..:)

Mumin på gång..lite större än sist..

Bianca fick 39 graders feber igår,ingen flunssa eller nåt annat fel så jag misstänker 3 dagars febern eftersom den inte vill sjunka trots Burana suppar..stackarn,att måsta ha så hög feber i denn värmebölja..:(
Kim ligger än idag,hade över 38 igår,bara några streck imorse men e nu på stigande igen..så två av fyra i huset är däckade!
Liam kvar att bli sjuk nu då för mig biter ju inget på,det är konstaterat sen länge,inget biter på elakheter!;) Minns inte när jag sist var sjuk i feber..had faktiskt maginfluensa när jag väntade Bianca men sen har jag varit på benen,förutom lite småflunssor då..*peppar,peppar*

Imorron är det ju då nån som fyller år..vad jag fyller har jag glömt eftersom jag slutade fylla vid 25..men gammal blir jag iaf,det är ett som är säkert! Ska beställa efter min födelsedagspresent idag är det tänkt..inte en till hund om nu nån skulle ha fått för sig nåt sånt,nee..å ingen perserkatt heller,fast jag gärna skulle vilja ha en plattnosad ullboll..nä,blir halsbandet jag så länge pratat om!*glaaad*

Nu tillbaka till Mumin!
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails