~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



fredag 14 maj 2010

Makka Pakka tar form.. Behöver lite hjälp!




Makka Pakka börjar så småååååningom ta form...men är återstår ögon och svansen.. Sen ser ni säkert huvudplupparna är av tre olika modeller,den till vänster är minst,den till höger är lika smal men lite längre och den mitt på huvudet är bredare...har lite svårt att bestämma mig för vilken jag ska
använda...förslag??:) Sen kommer "min" Makkis att förbli fingerlös och istället få likadana händer som Iggle Piggle och Tombliboo,helt enkelt för att jag svurit ve å förbannelse när jag kämpat med de små fingarna i timtal utan att det ens i min vildaste fantasi liknat fingrar...........*morr,fräääs*

Makka Pakka med sin stora stjärt...:)

3 kommentarer:

  1. Den högra tycker jag...

    Här finns ett klipp på ett sätt att virka fingrar
    http://www.youtube.com/watch?v=mVTc19tgFUQ

    Mailar ett mönster som jag har där man gör fingrar/tår på ett annat sätt, som jag själv har fastnat för.

    SvaraRadera
  2. Tror oxå det lutar åt den högra..:)Tack!
    Detta med fingrar i sig är inte så svårt egentligen(har gjort fingrar förr utan problem..)men iom att Makka Pakka har så korta och tjpcka fingrar så blir de som små vårtor när jag virkar ihop dom med handen..=/

    SvaraRadera
  3. Hehe :) Men det gör ju absolut Ingenting att händerna blir så som dom är nu, för egen del tycker jag det är bättre så slipper man göra fingrarna...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails