~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



tisdag 4 maj 2010

Uppe med tuppen..

..å här i huset heter tuppen Bianca..
Borde vara förbjudet att vakna innan..ja,innan mig iaf..=/ Men inget ont som inte för nåt gott med sig,har redan fått en älgstek i ugnen,tvättat en maskin tvätt,ätit morgonmål och sänt ett mönster till Australien..:) Riktig kul att få feedback för mina mönster och att veta att folk uppskattar det man gör!:) Så på tal om mönster,idag borde jag fortsätta projekt Makka Pakka så mina nära och kära inte tror att jag börjat tröttna på amigurumi virkning,för så e ju defintivt inte fallet! Undrar just om man överhuvudtaget kan tröttna på det?!?;)
Sen ska jag kika lite på Me & I sidan för att se vad jag ska handla på mitt party nästa vecka,luktar ruinerad på lång väg...
Och så är ju morsdag(och födelsedag som vi nu inte behöver prata så högt om..)i antågande och har fått förfrågan vad mamma i huset önskar sig..å samma svar som alltid,detta:

http://www.familjesmycken.se/picview.asp?pid=71&pictype=b
Vackert...:)

Ha d gött och njut av solen som faktiskt visar sig för andra dan i rad här! Wow,kanske det finns hopp om en vår trots allt..:)

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails