~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



torsdag 12 augusti 2010

Jobb,måla,planera,städa..å virka.... Work,paint,plan,clean..and crochet..

..det är mitt liv i ett äggskal för tillfället. Kommer hem från jobbet,städar upp lite,tvättar kanske en masking eller två,har vi barnvakt under kvällen målar vi staketet i några timmar,huset är följande objekt..annars planerar jag vår övervåning som ska påbörjas inom ett par veckor..vilket oxå betyder att det är STOOORRENSNING på vinden som gäller inom det snaraste eftersom den för tillfället är fullproppad med skrot och skräp..:( Sen skulle jag behöva hinna virka oxå eftersom jag har ett "beställningsjobb" på G..få se hur jag ska hinna med det.. Men jag funkar bäst under lagom stress så kanske detta blir rikigt bra till slut..eller så är det jag som tar slut...;)

..that´s my life at the moment. When I get home from work I clean up a bit,perhaps wash some clothes,if we have someone watching our children during the evening we paint the fence a couple of hours,the house is next up.. Otherwise I try to plan our second floor which is the upcoming project in a few weeks..that means we have to have a BIIIIG cleanup in the near future since it is more of a junkyard than an attic with all kinds of trash and rubbish at the moment..:( Then I´d love to get some time to crochet too since I have an "order" which needs to be done during the autumn..so don´t really know how this will turn out.. But I do work best under right amount of stress so perhaps this will turn out great in the end..or it will be the end for me..;)


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails