~~**~~V Ä L K O M M E N~~**~~



måndag 8 augusti 2011

Svar på fråga..och nedräkning,19 dagar.. ~~~~ Answer to a question..and counting down,19 days..

Har fått en förfrågan om det är möjligt att köpa mönster direkt utav mig utan att skapa sig ett konto via Etsy och gå den vägen.
Jodå,det går jättebra att köpa mönster utan att gå via min Etsy sida,bara sänd mig ett mail på fjukten@gmail.com och meddela vilket/vilka mönster du skulle vara intresserad av så mailar jag dig summan från mitt Paypal konto. Priserna på alla mina mönster finns under rubriken "Mönster till salu" under sidomenyn "Etiketter" (priserna är i euro).
Betalning sker med kreditkort och när betalningen är slutförd kommer mönstren i PDF format till din mailadress!:)
OBS! Du behöver inte skapa ett Paypal konto för att betala via Paypal!

I receieved a mail earlier with a question,if it is possible to buy patterns without going through my Etsy page.
Yes,of course it is possible to buy patterns directly from me,just send me an email at fjukten@gmail.com and let me know which patterns you are interested in and I will email you the fee from my Paypal account. You can find the prices for my patterns under the heading "Patterns for sale" in the sidebar under "Etiketter" (prices are in euro).
Payment are made by creditcard and when the payment is complete I will email you the patterns  as PDF files to your email address!:)
NOTE! You do not have to create a Paypal account to pay through Paypal!

                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I övrigt,har idag bäddat spjälsängen till "Clas-Gunnar",tänkte att han kanske fattar vinken och tjuvstartar med sin ankomst då,över två veckor till dagen D än..pust!


Today we´ve made the bed ready for "Clas-Gunnar",I thought perhaps he get the point and make a little earlier start than planned,still over two weeks to D day..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails